Follow Dashboard
Tokens?

Awesome!
Saturday 28 April 2012 | 02:38
Assalamualaikum

Lama jugak eh aku tak update entry dalam blog ni. Yelah, banyak gila halangan nak update. Kalau bukak je google, mulalah ibu aku mintak nak buat assignment dia. Jadi, bagi saja lahh.. Aku ni lagi 9 hari nak peperiksaan pertengahan tahun. Satu pun aku tak baca! Aaaaaa!! Tolonggggg!! Sumpah! Lepas ni aku tak nak bukak facebook, twitter, blog ni semua. Aku nak belajar. 

Tapi, hari ni aku nak story satu cerita. Aku masuk Pertandingan Bicara Berirama. Hari ni pertandingannya. Dekat SMK Senawang. Pertandingan ni dibahagikan kepada 2 daerah. Satu, Daerah Seremban 1. Dua, Daerah Seremban 2. Sekolah aku bertanding dalam Daerah Seremban 2. Alhamdulillah, dapat nombor 3 daripada 13 buah sekolah. Aminnnnn! 

Keputusan Bicara Berirama 2012 :

Konduktor Terbaik Daerah Seremban 1 : SMK Chin Hwa
Konduktor Terbaik Daerah Seremban 2 : SMK Puteri

Johan Daerah Seremban 1 : SMK Chin Hwa
Naib Johan Daerah Seremban 1 : SMK Tuanku Ampuan Durah
Ketiga Daerah Seremban 1 : SMK Tunku Kurshiah

Johan Daerah Seremban 2 : SMK Senawang
Naib Johan Daerah Seremban 2 : SMK Puteri
Ketiga Daerah Seremban 2 : SMK King George V

Macam tulah keputusannya. Apa pun, aku bersyukur sangat kiteorang menang. Aminn! :D

3 teratas Daerah Seremban 2

SMK King George V



SMK Puteri

SMK Senawang

Sekolah-sekolah yang bertanding Daerah Seremban 2

SMA Persekutuan

SMK Bukit Mewah

SMK Methodist ASC

SMK Seri Sendayan


SMK Klana Petra Maamor

SMK Pendeta Zaaba

SMK Tunku Jaafar

Aku dapat ambik 10 gambar je. Lagi dua, tak sempat nak ambik sebab kena prepar untuk persembahan.

Sebahagian murid-murid Bicara Berirama

Fatin Sorfina and me. She's my friend. :D

Nur Syazwani and Danish Hilmi. :D

Shafini and Nurin Farzana. :D

Kak Atiqah and Nawal. :D

Rasheedah, Amirah, Ainin and Syazwani. :D
Dan cikgu pengiring yang comel-comel. :D

Cikgu Sholiati dan Cikgu Ain <3 :D
Apa-apa pun, All The Best!

We're Georgian! :D

Always Georgian! Georgian The Best! :D
Assalamualaikum.. :D


Old things | New things
SMK King George V



SMK Puteri

SMK Senawang

Sekolah-sekolah yang bertanding Daerah Seremban 2

SMA Persekutuan

SMK Bukit Mewah

SMK Methodist ASC

SMK Seri Sendayan


SMK Klana Petra Maamor

SMK Pendeta Zaaba

SMK Tunku Jaafar

Aku dapat ambik 10 gambar je. Lagi dua, tak sempat nak ambik sebab kena prepar untuk persembahan.

Sebahagian murid-murid Bicara Berirama

Fatin Sorfina and me. She's my friend. :D

Nur Syazwani and Danish Hilmi. :D

Shafini and Nurin Farzana. :D

Kak Atiqah and Nawal. :D

Rasheedah, Amirah, Ainin and Syazwani. :D
Dan cikgu pengiring yang comel-comel. :D

Cikgu Sholiati dan Cikgu Ain <3 :D
Apa-apa pun, All The Best!

We're Georgian! :D

Always Georgian! Georgian The Best! :D
Assalamualaikum.. :D


Old things | New things