Follow Dashboard
Tokens?

Gigabuzi! Haha!
Saturday 5 May 2012 | 06:44
Assalamualaikum
Peperiksaan Pertengahan tahun lagi 1 minggu je lagi. Nasib baik ade lagi satu minggu. Kalau dibuatnya hari selasa minggu depan. Tak ke naya tu? Tapi, budak-budak form atas memang pekse selasa depan. Urgh! Serammm! Good Luck lah yea. ;D

Aku ade lah jugak buat revision sikit-sikit. Insya-Allah aku boleh ingat sampai exam. Tapi kan, aku takut jugak pertengahan tahun ni aku down. Tah lah 30% dia ambik dari peperiksaan ni. Aaaaa!! Gerun gila! >< 

Kalau nak periksa ni, mesti banyak dugaan kan? Contohnya, kalau aku punya dugaan. PWTC. Waaaaa!! Banyak gila novel yang murah-murah kat situuuu!! Nak beliiiiii!! Tapi, aku rasa aku tak perlu beli kot. Sebab Nur Sabrina binti Badawi telah membeli semua novel yang aku nak. Contohnya, M.A.I.D, Awak Suka Saya Tak?, Sebenarnya, Saya Isteri Dia!, Love You Mr. Arrogant!, Isteri Separuh Masa, Musuhku Suamiku. Banyak tak? Banyak tak? Aku rasa banyak. Sebab kalau ditambah campur, dalam 100 lebih jugak nak dapatkan semua ni. Tapi, aku dah beli novel M.A.I.D and Awak Suka Saya Tak? Aku beli sendiri tuuu! Haha. Yang novel lain semua Sab beli. Aku nak pinjammmmmmmm!!


Sabrina, you listen here, I want to tell you something. AKU NAK PINJAM NOVEL Sebenarnya, Saya Isteri Dia!, Love You Mr. Arrogant!, Isteri Separuh Masa, Musuhku Suamiku. AKU NAK PINJAM TAAAAAAAW! Pleaseeeeee! Kau kan baik, comel, pandai, caring, cantik.. *aku tengah bodek nih. hahaha* Boleh eh? boleh eh? :D

Seperti dalam twitter ;

Hahaha, you see. Tu baru sikit. Yang tambahan belum tulis lagi. haha

Tapi, insya-Allah esok ibu nak pergi PWTC. Insya-Allah. Ibu aku tak janji. Ibu aku cakap kakak aku cakap kawan die beli novel 5 buah baru 60 ringgit. And I was like, What?! Gila murahhh!! KALAULAH aku dapat beli semua novel yang aku nak tu, tak perlu lah kot aku pinjam kat Sab. Betul tak Sab? Hehe. Kalau aku tak beli, aku pinjam kat Sab jelahh. :D KEMUNGKINAN besar, aku pinjam kat Sab jelahh.. Muehehehehe ;D

Kay, aku dah risau pasal exam. Okay, sampai sini je. Aku nak pergi ulang kaji pulak. Ni aku last aku update sebelum pekse. Lepas pekse, insya-Allah ada :D Kay, bye bye! Assalamualaikummm.. :)


Old things | New things